01 July, 2010

apa mood anda hari niee../ulang tahun ke 2 ilah jy memblog 29 jun

mana satu pilihan kalian


salam hari khamis ada yg mengerjakan sunat rejab/khamis..? syukran krn melaksanakan ibadah yg semulianya ini..disamping menampung kekurangan diri...

meh sesekali kita berbual pasal mood selain masak memasak.. hari ni ilah jy buka blog peribadi "KEBAHAGIAN KAMI" terpandang wajah cucu saudara hubby kuss ini. maka terilhamlah N3 ini.. ptg nanti baru memulakan menu..sbb hari ini kami sekeluarga melaksanakan sunat rejab.

adakah kalian akan bersedih atau menjerit menghadapi masalah hari ini???

adakah kalian akan tenang setenang air di perigi yg tiada pernah berombak seperti lautan yg terbentang luas.. namun si perigi jua akan memamah mangsa jika si mangsa lalai.

apa yg tersirat disebalik tersurat ini? sesuatu pekara yg kita tak jangka akan melanda diri kita sudah tentu kita tak akan tahu hari ini. oleh itu ilah jy berpesan2 pada diri sendiri dan kalian jua, berhati2 lah dlm menjalani hidup hari ini..

kadang2 sahabat boleh menjadi musuh dibelakang kita dan kadang2 musuh boleh mendampingi kita sebagai sahabat. yg terbaik adalah kita menjadi diri sendiri jgn jadi seperti lalang mudah ditiup ke sana sini. berpendirian pada yg ada dlm jiwa kita semoga kita selamat menjalani harian ini dgn mood yg amat baik sekali.. tak kiralah apakah pilihan antara yg ilah jy persoalkan..

ahaaakkssss layanzzzzzzzzzzzzz...hehehehe... senangnyee dlm hati pagi dan lunch tak payah masak..leh la ilah jy menjahittt..baju rayaaaa maaaa.... jumpa lagi kalau ada masakan yg enak yee..

p.s pd 29 jun genap 2 tahun ilah jy memblog rupenye hampir terluperr... smoga bertambah ilmu yg sama2 kita manfaatkan bersama...amin
oppppsss maaf silap 2 thn maaaa..silap kira jari hahahahaaaa

No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi bual cara...
insyllh ada masa ilahjy cuba balas ya...
harap maaf terpaksa tutup utk ANYONE komen
sebab ada org amek kesempatan iklan kotor disini.
Lagi satu yg masuk komen suka menyamar, komen yg tak sedap dibaca..
Terpaksa ilahjy sekat.. mohon maaf atas kesulitan ini