terima kasih kerana sudi ikut kusss

Nuffnang 2018

IKLAN KE3 -ILAHJY

RESEPI SUMBANGAN JY

sahabat yg rajen bicara

Related Posts with Thumbnails

AMARAN KEPADA YANG SUKA AMBIL GAMBAR DARI BLOG INI.

SILA MOHON IZIN KEPADA ILAHJY PEMILIK BLOG INI JIKA INGIN MENGAMBIL GAMBAR UNTUK DITEPEK DI FB MASING2. ATAU TEPEK KE BLOG ATAU SEBAGAINYA.

SILA BERI KREDIT BLOG INI DI RUANG TERSEBUT. SILA MOHON IZIN MELALUI RUANG KOMEN ATAU MELALUI EMAIL . MOHON KERJASAMA ANDA
PATUHI PERATURAN HAK KAMI SEBAGAI PENULIS BLOG.

ilah1908@gmail.com

jika ingkar boleh dikenakan tindakan....
Terkini masih ada lagi orang di face book suka2 menyahmilik hak ilahjy sebagai pemilik gambar2 blog ini dijadikan miliknya. Ditepek ke fb beliau.

***SEGALA GAMBAR DLM BLOG INI ADALAH HAK PERSENDIRIAN ADALAH DILARANG SAMA SEKALI MENGAMBILNYA UTK DIKOMERSIALKAN DLM MANA2 PERCETAKAN, DALAM FB DAN BLOG MASING2 TANPA IZIN PEMILIKNYA. HARAP MAKLUM***

TERKINI 9 JULAI 2012.. MASIH ADA LAGI PIHAK YG SUKA AMBIL GAMBAR DAN RESEPI DIMUAT DLM LAMAN FB MEREKA TANPA MENYATAKAN HAK PERIBADI KAMI... TOLONG FAHAM YA ETIKA GMM...***

RAYA 2012 19 OGOS-ilahjy bersama 4 daranya

RAYA 2012 19  OGOS-ilahjy bersama  4  daranya
ILAHJY BERSAMA 4 DARA

KUNJUNGAN KE RSJY SELAMA 2008-2013

SYUKUR WALAUPUN BLOG MASAKAN INI BUKAN BLOG FEBRATE* ORANG RAMAI TAPI DALAM USIA 6 TAHUN INILAH JUMLAH KUNJUNGAN TETAMU RSJY.. TANPA KALIAN SIAPA LAH ILAHJY TERIMA KASIH YA.. SILA DATANG LAGI
pengunjung RSJY BAKAL sudah jejak 1 JUTA..

Pageviews today

823
Pageviews yesterday
724
Pageviews last month
24,329
Pageviews all time history
1,369,428
Terkini 18 mac 2014 blog ini bakal memasuki usia 6 thn.

hari ini 7 feb 2017

Pageviews today
13
Pageviews yesterday
180
Pageviews last month
7,516
Pageviews all time history
1,899,262
Followers








08 May, 2010

anugerah cemerlang 8A, Raihan(dek ann) parlimen setiawangsa dan disekolah huhuhu mana satu aku nak pergi...

salam sejahtera para pengujung blog kuss yg ku kasihi sekelian.
pertamanya ingin ku ucapkan SELAMAT HARI IBU kepada anda sekelian yg bergelar ibu kepada anak2 samada anak sendiri, menantu, anak tiri, dan sebagainya lagi.

apakah hadiah yg bermakna kepada kalian dihari yg bertuah kepada kita esok hari 9 mei 2010??
bagi ku tiada apa yg lebih bermakna jika anak2 aku dapat melegakan jiwa dan raga ku dan membahagiakan diriku tidak kira walau aku dlm keadaan sihat mahu pun sakit.

hari ini aku ingin berkongsi hadiah HARI IBU dgn kalian semua, pada pagi tadi anak ke 3 ku Raihan telah mendapat jemputan ke anugerah kecemerlangan PMR 8A pada thn 2009. keadaan ini membuatkan aku gusar seketika. memikirkan mana satu hendak ku tuju samada ke sekolah atau ke DEL PALMA parlimen setiawangsa. kebetulan pula hari ni ada kursus haji kami berdua mama dan abah.

perbincangan dibuat antara kami agar hati kecil anak ku tidak terguris.

cuba kalian teliti akan cerita ku ini adakah ini berbaloi...

anak sulung ku najihah sedang bercuti sem aku berikan peluang utk naik ke pentas mewakilkan adiknya di de palma. seawal pagi aku dan hby dah menghantar jiha ke sana. kami daftar kehadiran dan minum pagi di sana. selepas tempat duduk ditentukan aku bergegas dgn hby ke sekolah pula. si abah terus ke masjid tempat kursus haji.

jadinya ke tiga2 tujuan kami penuhi dgn adil sekali...
apa pendapat kalian ya tentang ini...

semasa disekolah aku berhubungan dgn jiha utk memastikan dia selesaikan tugasnya. sementara aku pula dpt menyaksikan dek ann naik ke pentas menerima augerah kehormat ini dengan senyum lebar... dan dapat juga lah aku melihat persembahan koir dek ann bersama kwn2nya.. dek ann tersenyum melihat aku dtg...

si abah pula sudah tentu terlentoookkkk mendengar ustaz bersayarah dihadapan dewan hahahha.... yg pasti aku ketinggalan 1 kelas minggu ini... tak peee demi anak kusss dek ann aku korban seketika... ALLAH SWT maha mengetahui niatku...

setelah selesai semuanya aku diamek oleh hby dan terus ke hotel de palma utk launch di sana. tingggal dek ann bersama kwn2 utk meraikan kejayaan mereka di KFC setiawangsa.

kami pun pulang dgn perasaan puas hati krn kesemjua tugas dilakukan dgn adil dan tepat semoga dek ann tak kecil hati... lagipun parlimen ada beri sagu hati rm100. t.k dato zulhasnan rafiee... dan sekolah juga beri sedikit shj sumbangan rm20 apapun syukur pdnya... thn ini thn rezekimu dek ann (**RAIHAN BERMAKNA -REZEKI KEHIDUPANKU**) duit sumbagan dari berbagai2 pihak. bulan lepas dari koperasi tentera rm220 dan dari beberapa pihak lagi akan menyusul waktu terdekat ini. AMINNNN..

itulah hadiah hari ibu utk ku kogsi bersama kalian... smoga jadi iktibar dan tauladan ikutan bersama... yg baik kita amek yg tidak kita tinggalkan jauh2... musuh jgn dicari rezeki jgn ditolak walaupun RM10 DUIT ITU ADALAH REZEKI DR ALLAH.... jgn dibuang walaupun sepuluh hinggittt tak gitu WAHAI xxxx JIRAN KUSSSS ...AHAAAKSSS kenangan silam terbayang dimata...huhu.. ooitt melalut lak ni..

okkk wokey ilah jy minta diri dulu yer... selamat memotong kek esok ya pada kalian ibu2 ... MALAM NI KAMI DINNER kat luar hehehe bestnyeeee cadangan anak2 kusss..

No comments: